Souleye ft. RaKeeM - Final Project (Sonic 2006 Result)

from by Various Artists

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      €1 EUR

     

about

Bringing back some groovy synthpoppy 80's rap for your aural pleasure!

lyrics

I've come a long way and I ain't gonna stop
and I dont even care if my mind's gonna drop

Cuz the power in me is gonna carry on
I just stopped being weak, till the day I'm gone

The story as it's written you can never change your past
and the future's coming faster than a nuclear blast

My one final project, can never let it go
completion of the task - I gotta make it so

Cuz some of the things that i see in fellow man
power and corruption, took the money and ran

Living out their lives with deceit and regret
Wanna stay alive? Let's play russian roulette

CHORUS:

Gotta keep it steady, gotta look up above
Away from all the haters, and be the peace dove

My vision for mankind and its final destiny
Is as clear as day in my mind's eye you see

MJ said we gotta heal the planet
but the game is rigged and we are fucked, god damnit
I don't mind the struggle though i know it's in vain
because I want to feel and I handle the pain

(Break)

I will take it upon me, some will call me insane
as maybe one day I will end up being slain

by the forces in the end I wanted to save
and that is the irony of anything we crave

All the things we want, material or not
we just stir it all up, never look in the pot

We see the bitter end, and we know we wanna flee
but no matter how fast you can't escape your destiny

We're selling our crap and saying it's the cure
but nothing really matters, and no-one's really sure

For the guy who says he knows what is really going on
doesn't know where we go when the credits are gone

(CHORUS)

As I take a step back and contemplate our fate
I see we're going down at a fucking fast rate

And all that we can do is watch the ship go down
does it matter if you're poor? Do you wear a crown?

Now I'm not saying you should use the edge
but your money ain't safe sittin' in the hedge

If you are one who's seeking to be true
then try to stay awake, I'll be present with you

and THAT's my final project, I will share it will you all
my dying wish, one hope before I fall

Live for the moment, cuz it's all you really got
the future never came, the past is soon forgot

(CHORUS)

Be here and be now... Peace!

credits

from Blue Skies, Green Hills, released April 16, 2013
Production & lyrics by Magnus "SoulEye" Pålsson.
Rapping by RaKeeM.

Original track:
Result
from Sonic the Hedgehog (2006)

tags

license

all rights reserved

about

Pietepiet Utrecht, The Netherlands

contact / help

Contact Pietepiet